Bokföring innebär att föra anteckningar över affärstransaktioner och därmed redovisa sina ekonomiska händelser.
BOKSLUT
Ett bokslut är en sammanställning av ett företags bokföring vid räkenskapsårets slut.
DEKLARATION OCH SKATT
Deklaration är en årlig handling på hur mycket som intjänats under föregående år och hur mycket skattsom ska betalas.
FAKTURERING
Fakturering är att skicka ut ett dokument, antingen fysiskt eller elektroniskt, med betalningskrav för varor eller tjänster till en kund.
MYNDIGHETSKONTAKTER
Är du osäker på vilka rättigheter du har? Behöver du stöd i kontakter med Försäkringskassan, Arbetsförmedlingen, Skatteverket eller en annan myndighet?
REDOVISNING
Redovisning syftar till att sammanställa och dokumentera ett företags ekonomiska information.
LÖNEHANTERING
Lönehantering är ett stort och viktigt område med många lagar och regler. Lön är också den enskilt största utgiftsposten för många företag, och en mycket viktig faktor för de anställda..
BETALNINGSTJÄNSTER
Vi hjälper dig att välja lämpligaste betalningstjänst utifrån dina behov.